| نظریه و عمل در برنامه درسی، 1395، جلد ۴، شماره ۸ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل | 1396/4/10 | - | ۳۸ بار | ||
| ۲ | ریاضیات: عبور از طنز به خلاقیت | 1396/4/10 | - | ۴۲ بار | ||
| ۳ | برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟ | 1396/4/10 | - | ۴۲ بار | ||
| ۴ | متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش | 1396/4/10 | - | ۳۷ بار | ||
| ۵ | برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ | 1396/4/10 | - | ۳۸ بار | ||
| ۶ | کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان | 1396/4/10 | - | ۳۹ بار | ||
| ۷ | مربی پیش دبستانی: چه کسی باچه مشخصاتی؟ | 1396/4/10 | - | ۳۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||