| پژوهشهای تربیتی، 1395، جلد ۳، شماره ۳۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | چالش های آموزش عالی بر مبنای نقد فردریش نیچه از فرهنگ مدرن | 1396/4/10 | - | ۳۵ بار | ||
| ۲ | مقایسه محیط آموزشی-یادگیری و منبع کنترل تحصیلی در دانش آموزان مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و شاهد | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| ۳ | منطق تایلر و سرقت ادبی: یک تحلیل تطبیقی از کتاب منطق و نسخه بازبینی شده آن | 1396/4/10 | - | ۳۱ بار | ||
| ۴ | اثر بخشی آموزش حرکات ریتمیک و بازی بر بهبود عمل دقت و توالی شنیداری کودکان بر اساس رویکرد روان عصب شناختی | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| ۵ | اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش توانایی حل مسأله و قضاوت اخلاقی در دانشآموزان | 1396/4/10 | - | ۴۳ بار | ||
| ۶ | بررسی رابطه بین مولفه های وجدان کاری با تعهد سازمانی دبیران مدارس متوسطه پسرانه دولتی شهر تهران | 1396/4/10 | - | ۳۴ بار | ||
| ۷ | تاثیر الگوی طراحی آموزشی مریل و ا دی دی آی ای بر یادگیری و یادداری درس اپیدمیولوژی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران | 1396/4/10 | - | ۳۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||