| پژوهشهای تربیتی، 1395، جلد ۳، شماره ۳۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تأثیر آموزش گروهی مبتنی بر نظریه امید اسنایدر بر میزان اشتیاق و سرسختی تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه اول | 1396/4/10 | - | ۴۰ بار | ||
| ۲ | رابطه اعتیاد به اینترنت و جهتگیری مذهبی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان با توجه به جنسیت | 1396/4/10 | - | ۳۳ بار | ||
| ۳ | پیشبینی تفکر انتقادی بر اساس خلاقیت هیجانی در دانشجویان | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| ۴ | پیشبینی گرایش به تفکر انتقادی با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان آموزش از راه دور | 1396/4/10 | - | ۳۶ بار | ||
| ۵ | مقایسه سرشت و منش و حواسپرتی در دانشآموزان ناشنوا و عادی | 1396/4/10 | - | ۳۴ بار | ||
| ۶ | بررسی جایگاه پرسش و نقش ان در مشاوره فلسفی،زمینه ای نو برای پژوهش در مسایل تربیتی | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| ۷ | باز پژوهشی نقش سرمایه های انسانی معلمان و مدیران در چابک سازی مدارس | 1396/4/10 | - | ۳۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||