| Iranian Journal of Applied Linguistics، 1388، جلد ۱۲، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی | 1396/4/10 | - | ۶۲ بار | ||
| ۲ | نقش آموزش، سطح توانش زبانی و خصوصیات شخصیتی در استفاده از راهبردهای ارتباطی | 1396/4/10 | - | ۳۱ بار | ||
| ۳ | بررسی عزت نفس از طریق یک دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن در محیط آموزش زبان انگلیسی | 1396/4/10 | - | ۳۵ بار | ||
| ۴ | طرح توصیف کننده های معیارهای بارم گذاری برای ارزیابی مقاطع قابل تعریف فرآیند نگارش: توانش های نهفته در عملکرد نگارش زبان آموزان | 1396/4/10 | - | ۳۷ بار | ||
| ۵ | تمرکز بر فرم بر اساس هوش چندگانه و کاربرد صحیح گرامر | 1396/4/10 | - | ۳۹ بار | ||
| ۶ | ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی | 1396/4/10 | - | ۳۲ بار | ||
| ۷ | مهندسی هوش هیجانی زبان آموزان از طریق تفکر فازی و مهندسی هیجان | 1396/4/10 | - | ۳۴ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||