Iranian Journal of Applied Linguistics، 1389، جلد ۱۴، شماره ۱ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّتهای آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران | 1396/4/10 | - | ۱۳ بار | ||
۲ | بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی | 1396/4/10 | - | ۱۹ بار | ||
۳ | مطالعه اثر بخشی همیاری مستقیم و غیرمستقیم زبان آموزان هم سطح و غیر هم سطح در حیطه تحول تدریجی بر توسعه کاربرد شناسی زبان بینابین | 1396/4/10 | - | ۱۴ بار | ||
۴ | تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان | 1396/4/10 | - | ۱۵ بار | ||
۵ | قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران | 1396/4/10 | - | ۱۴ بار | ||
۶ | نگاهی نو به راهبردهای ارتباطی در میان کنش های کلامی معلمان زبان انگلیسی در ایران | 1396/4/10 | - | ۱۵ بار | ||
۷ | باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی | 1396/4/10 | - | ۱۳ بار | ||
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |