| Iranian Journal of Applied Linguistics، 1390، جلد ۱۴، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور | 1396/4/10 | - | ۴۹ بار | ||
| ۲ | کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود | 1396/4/10 | - | ۳۴ بار | ||
| ۳ | اندازه گیری میزان کارآیی توجه پیشگیرنده به ساختار زبان با استفاده از برگه های ثبت میزان جذب | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| ۴ | بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم | 1396/4/10 | - | ۳۳ بار | ||
| ۵ | قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| ۶ | در دادههای منظورشناختی ضمنی « درخواست » توجه به ساختار کنش کلامی | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| ۷ | بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||