| Iranian Journal of Applied Linguistics، 1390، جلد ۱۵، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ | 1396/4/10 | - | ۳۸ بار | ||
| ۲ | استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان | 1396/4/10 | - | ۲۹ بار | ||
| ۳ | از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ | 1396/4/10 | - | ۳۴ بار | ||
| ۴ | ساخت آزمون رایانه ای پویای خواندن برای فرا گیرندگان زبان دوم | 1396/4/10 | - | ۳۲ بار | ||
| ۵ | بررسی رابطه آگاهی فرا شناختی و دو بُعد دانش واژگانی | 1396/4/10 | - | ۲۹ بار | ||
| ۶ | گروه بندی و متغیرهای پراکنده کننده قوای ذهنی مرتبط با پیچیدگی شناختی: تاثیر بر تولید زبانی زبان آموزان | 1396/4/10 | - | ۴۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||