Iranian Journal of Applied Linguistics، 1391، جلد ۱۵، شماره ۲ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی | 1396/4/10 | - | ۱۶ بار | ||
۲ | بررسی راه کارهای مدیریت تولید گفتار در زبان دوم ازدیدگاه شناختی با تکیه بر فصاحت کلام | 1396/4/10 | - | ۱۹ بار | ||
۳ | انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران | 1396/4/10 | - | ۱۴ بار | ||
۴ | تحلیل اسنادی زبان آموزان دبیرستان: مورد زبان آموزان ایرانی | 1396/4/10 | - | ۱۴ بار | ||
۵ | تاثیر توسعه راهبردهای خود تنظیمی بر نگارش ایجابی و خود کارایی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی | 1396/4/10 | - | ۱۴ بار | ||
۶ | تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی | 1396/4/10 | - | ۱۴ بار | ||
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |