| Iranian Journal of Applied Linguistics، 1391، جلد ۱۵، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی | 1396/4/10 | - | ۴۱ بار | ||
| ۲ | بررسی راه کارهای مدیریت تولید گفتار در زبان دوم ازدیدگاه شناختی با تکیه بر فصاحت کلام | 1396/4/10 | - | ۳۵ بار | ||
| ۳ | انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| ۴ | تحلیل اسنادی زبان آموزان دبیرستان: مورد زبان آموزان ایرانی | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| ۵ | تاثیر توسعه راهبردهای خود تنظیمی بر نگارش ایجابی و خود کارایی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی | 1396/4/10 | - | ۳۲ بار | ||
| ۶ | تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||