| Iranian Journal of Applied Linguistics، 1391، جلد ۱۶، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین | 1396/4/10 | - | ۳۱ بار | ||
| ۲ | استفاده از لیست ارزیابی دوگانه تحلیلی جزئی نگر در ایجاد پایایی ارزیابی نوشتار فردی و گروهی مصححان | 1396/4/10 | - | ۳۳ بار | ||
| ۳ | تاثیر روشهای متفاوت نگارش دفتر تفکرات انتقادی بر روی مهارت خودسازماندهی زبان آموزان | 1396/4/10 | - | ۳۴ بار | ||
| ۴ | تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران | 1396/4/10 | - | ۳۲ بار | ||
| ۵ | بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی | 1396/4/10 | - | ۳۳ بار | ||
| ۶ | الگوی اجتماعی و روانی یادگیری زبان انگلیسی: بررسی ابعاد سرمایه های فرهنگی/اجتماعی و شناختی/فراشناختی | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| ۷ | تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران | 1396/4/10 | - | ۲۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||