| Iranian Journal of Applied Linguistics، 1392، جلد ۱۶، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from? | 1396/4/10 | - | ۲۹ بار | ||
| ۲ | Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance | 1396/4/10 | - | ۳۳ بار | ||
| ۳ | Multicultural Personality Traits Development in an EFL Context: The Case of Iranian EFL Students at BA, MA and Ph.D. Levels | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| ۴ | Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES) | 1396/4/10 | - | ۳۵ بار | ||
| ۵ | On the Use of Offline Short Tests for Scoring and Classifying Purposes | 1396/4/10 | - | ۳۳ بار | ||
| ۶ | Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books | 1396/4/10 | - | ۴۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||