فهرست مقالات


Iranian Journal of Applied Linguistics، 1393، جلد ۱۷، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ On the Teachability of L۲ Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques 1396/4/10 - Get XML Data ۳۱ بار
۲ The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation 1396/4/10 - Get XML Data ۲۹ بار
۳ L۲ Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective 1396/4/10 - Get XML Data ۳۰ بار
۴ A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing 1396/4/10 - Get XML Data ۳۸ بار
۵ The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures 1396/4/10 - Get XML Data ۲۸ بار
۶ The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum 1396/4/10 - Get XML Data ۳۱ بار
۷ The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge 1396/4/10 - Get XML Data ۳۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

کاربران برخط 42
بازدید 24 ساعته 911
بازدید کل 1585552

اطلاعات تماس

1- تهران، خیابان شهید مفتح نرسیده به انقلاب، پلاك 49، كدپستی 14911-15719، تلفن تماس : 3-88329220-21-98+
2- كرج، انتهای خیابان شهید بهشتی، میدان دانشگاه، كد پستی 37551- 31979 - تلفن تماس :34579600-26-98+

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به دانشگاه خوارزمی بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق