| Iranian Journal of Applied Linguistics، 1393، جلد ۱۷، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books | 1396/4/10 | - | ۲۹ بار | ||
| ۲ | Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning | 1396/4/10 | - | ۲۸ بار | ||
| ۳ | The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran | 1396/4/10 | - | ۲۹ بار | ||
| ۴ | The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners | 1396/4/10 | - | ۳۶ بار | ||
| ۵ | The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process | 1396/4/10 | - | ۳۵ بار | ||
| ۶ | Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses | 1396/4/10 | - | ۳۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||