فهرست مقالات


Iranian Journal of Applied Linguistics، 1395، جلد ۱۹، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview 1396/4/10 - Get XML Data ۳۱ بار
۲ Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus 1396/4/10 - Get XML Data ۳۴ بار
۳ Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation 1396/4/10 - Get XML Data ۳۲ بار
۴ An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach 1396/4/10 - Get XML Data ۳۴ بار
۵ L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks 1396/4/10 - Get XML Data ۲۹ بار
۶ L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus 1396/4/10 - Get XML Data ۳۴ بار
۷ Discourse and Ideology Variation: A Critical Functional Approach To Mina Stampede News Reports 1396/4/10 - Get XML Data ۲۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

کاربران برخط 62
بازدید 24 ساعته 808
بازدید کل 1585429

اطلاعات تماس

1- تهران، خیابان شهید مفتح نرسیده به انقلاب، پلاك 49، كدپستی 14911-15719، تلفن تماس : 3-88329220-21-98+
2- كرج، انتهای خیابان شهید بهشتی، میدان دانشگاه، كد پستی 37551- 31979 - تلفن تماس :34579600-26-98+

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به دانشگاه خوارزمی بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق