فهرست مقالات
Iranian Journal of Applied Linguistics
، 1395، جلد ۱۹، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview
1396/4/10
-
۳۱ بار
۲
Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus
1396/4/10
-
۳۴ بار
۳
Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation
1396/4/10
-
۳۲ بار
۴
An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach
1396/4/10
-
۳۴ بار
۵
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks
1396/4/10
-
۲۹ بار
۶
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus
1396/4/10
-
۳۴ بار
۷
Discourse and Ideology Variation: A Critical Functional Approach To Mina Stampede News Reports
1396/4/10
-
۲۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه