| نظریه و عمل در برنامه درسی، 1395، جلد ۴، شماره ۷ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصلۀ برنامۀدرسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران | 1395/7/25 | - | ۴۵ بار | ||
| ۲ | نقش الگوی آموزشهای کارآفرینی گدارکسب وکار (KAB) بر مهارتهای کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای | 1395/7/25 | - | ۴۰ بار | ||
| ۳ | چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر | 1395/7/25 | - | ۳۹ بار | ||
| ۴ | تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه | 1395/7/25 | - | ۹۱ بار | ||
| ۵ | نقش فرهنگ معلمی در مواجهه با تغییرات برنامه درسی ریاضیات پایه هفتم | 1395/7/25 | - | ۳۹ بار | ||
| ۶ | جستجوی مبانی نظریه برنامهدرسی عمل رایزنانه شواب در اندیشههای ارسطو، دیویی و هابرماس | 1395/7/25 | - | ۳۸ بار | ||
| ۷ | تجارب دانشجومعلمان از نقش مربی در پیوند نظر و عمل در برنامه کارورزی | 1395/7/25 | - | ۳۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||