| روانشناسی شناختی، 1392، جلد ۱، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | نقش هیجانات مثبت و منفی، خوش بینی و بدبینی و سبکهای پردازش اطلاعات در سازگاری روانشناختی دانشجویان | 1394/12/8 | - | ۴۶ بار | ||
| ۲ | مقایسه ی کارکرد اجرایی سازمان بندی مجدد اندیشه درنوجوانان دارای اختلال سوءمصرف حشیش | 1394/12/8 | - | ۴۹ بار | ||
| ۳ | تأثیر برنامه ی آموزش ژیمناستیک بر چرخش ذهنی | 1394/12/8 | - | ۴۷ بار | ||
| ۴ | بررسی تأثیر آموزش توجه بارکلی و میدان دید مفید بر جستجوی بینایی کودکان و بزرگسالان | 1394/12/8 | - | ۵۰ بار | ||
| ۵ | اثر آموزش گروهی تکنیک آموزش توجه بر اضطراب، توجه معطوف به خود و فرانگرانی های نوجوانان دارای اضطراب اجتماعی | 1394/12/8 | - | ۵۳ بار | ||
| ۶ | تأثیر تصویرسازی ذهنی بر پیشرفت عملکرد حرکتی ورزشکاران رشته ی ورزشی ایروبیک | 1394/12/8 | - | ۴۷ بار | ||
| ۷ | مقایسه اثر بخشی درمانگری شناختی– رفتاری(CBT) و درمانگری فعال سازی رفتاری(BAT) در اصلاح عملکرد شناختی ( حافظه کاری و زمان واکنش ساده(SRT)) سوء مصرف کنندگان هروئینی در افغانستان | 1394/12/8 | - | ۵۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||