98
ths98
Designing, implementing and evaluating an effective model for science education in lower secondary
طراحی و تدوین مدلی کارآمد برای بهبود وضعیت آموزش علوم در کلاس های فاقد امکانات کافی و بررسی میزان تاثیر آن,
15
jalali
217ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=98&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محمود امانی طهران
ds
دکتر مجید علی عسگری
da
دکتر عفت عباسی - دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
خاتمه یافته
99
ths99
Designing and development of school health education curriculum topics of Bachelor and Its validatio
طراحی و تدوین سرفصل برنامه درسی دوره کارشناسی پیوسته آموزش بهداشت مدارس,
15
jalali
290ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=99&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
اکرم حافظی
ds
دکتر عفت عباسی
da
دکتر عبدالرحیم نوه ابراهیم - دکتر شمس الدین نیکنامی
خاتمه یافته
100
ths100
Designing a model of employment & education qualified teacher of I.R. Iran at elementary level and i
طراحی الگوی تامین و تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی ایران در دوره ابتدایی و دلالت های اجرای آن,
15
jalali
256ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=100&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
بیژن سمیعی نژاد
ds
دکتر مجید علی عسگری
da
دکتر نعمت الله موسی پور - دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
خاتمه یافته
101
ths101
Context study of the curriculum implementation based up on critical pedagogy in Irans educational s
بررسی بستر و شرایط اجرای برنامه درسی مبتنی بر نظریه تربیتی انتقادی در نظام آموزشی ایران,
15
jalali
281ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=101&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
زهرا حاجی آخوندی
ds
دکتر نعمت الله موسی پور
da
دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد - دکتر گلنار مهران
خاتمه یافته
102
ths102
Designing and accreditation the model of training and improvement of secondary school teacher based
طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه بر اساس رویکرد شایستگی,
15
jalali
258ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=102&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محسن دیبایی صابر
ds
دکتر عفت عباسی - دکتر کوروش فتحی واجارگاه
da
دکتر سعید صفایی موحد
خاتمه یافته
103
ths103
The design and validation of a curriculum model for pre-school music education in Iran
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی موسیقی دوره پیش دبستانی ایران,
15
jalali
434ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=103&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
سید نبی الله قاسم تبار
ds
دکتر عفت عباسی - دکتر علی باستانی نژاد
da
دکتر علی حسینی خواه
خاتمه یافته
104
ths104
Developing the curriculum change conceptual model on the basis of chaos-complexity theories and eval
تدوین الگوی مفهومی تغییر برنامه درسی بر اساس نظریههای آشوب- پیچیدگی و ارزشیابی تغییر برنامه درسی دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش کشور براساس این الگو,
15
jalali
322ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=104&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
سید محمدحسین حسینی
ds
دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد - دکتر محمود مهرمحمدی
da
دکتر نادر سلسبیلی
خاتمه یافته
105
ths105
Presentation of curriculum design, development and implementation guide for entrepreneurship in gene
ارائه راهنمای طراحی، تدوین و اجرای برنامه درسی کارآفرینی برای سطح آموزش عمومی بر مبنای رویکرد تطبیقی,
15
jalali
651ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=105&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
نیلوفر مرتضی نژاد
ds
دکتر محمد عطاران
da
دکتر علی حسینی خواه - دکتر عفت عباسی
خاتمه یافته
106
ths106
ارائه یک الگوی نظری درباره برنامه درسی درس بینش اسلامی متوسطه
ارائه یک الگوی نظری درباره برنامه درسی درس بینش اسلامی متوسطه
15
jalali
310ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=106&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
سید کاظم اکرمی
ds
دکتر محمد رضا بهرنگی
da
دکتر حسین تابان - دکتر نادرقلی قورچیان
خاتمه یافته
107
ths107
Identifying the teachers practical knowledge components and its effect on the implementation of cur
شناسایی مولفه های دانش عملی معلمان و تاثیر آن بر اجرای برنامه درسی,
15
jalali
236ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=107&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
حسین چهارباشلو
ds
دکتر مجید علی عسگری - دکتر خلیل غلامی
da
دکتر نعمت الله موسی پور
خاتمه یافته
108
ths108
Clarifying the hidden curriculum in mathematics education based on socio-cultural approach
تبیین برنامه درسی پنهان در آموزش ریاضی مبتنی بر رویکرد اجتماعی- فرهنگی,
15
jalali
340ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=108&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محمد نیرو
ds
دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
da
دکتر محمد عطاران - دکتر یزدان منصوریان
خاتمه یافته
109
ths109
Designing of implementation model of teacher education curriculum based on the reform (official) doc
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیت معلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
15
jalali
212ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=109&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
نگار الهامیان
ds
دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد - دکتر نعمت الله موسی پور
da
دکتر مرجان کیان
خاتمه یافته
110
ths110
A comparative study of orientation and mobility skills curriculum for visually impaired students in
مطالعه تطبیقی برنامه درسی جهت یابی و تحرک برای دانش آموزان با آسیب بینایی در آموزش ویژه ی ایران و آمریکا و ارائه الگوی برنامه ی درسی مطلوب,
15
jalali
335ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=110&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
اشرف کریمی
ds
دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد - دکتر نعمت الله موسی پور
da
دکتر احمد به پژوه
خاتمه یافته
111
ths111
Designing competency based workplace currriclum model in project managers training and development;
طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار با رویکرد شایستگی در آموزش و بهسازی مدیران پروژه؛ مطالعه موردی: شرکت نفت و گاز پارس,
15
jalali
138ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=111&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
فرزانه فرزادنیا
ds
دکتر مجید علی عسگری
da
دکتر یحیی قائدی - دکتر سعید صفایی موحد
خاتمه یافته
112
ths112
Critical evaluation of the general medicine curriculum in Iran
نقد و بررسی برنامه آموزش پزشکی عمومی در ایران,
15
jalali
253ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=112&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
سید محمد عباس زادگان
ds
دکتر عزتالله نادری
da
دکتر مصطفی عسکریان - دکتر رضا ملک زاده
خاتمه یافته
113
ths113
The development of a conceptual framework for determining principles and criteria for selecting cont
ارائه چهارچوب نظری در خصوص تعیین اصول و معیارهای انتخاب محتوا و تجربیات یادگیری در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی,
15
jalali
304ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=113&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محمدعلی میرزابیگی
ds
دکتر مصطفی عسکریان
da
دکتر نادر قلی قورچیان - دکتر ولیالله فرزاد
خاتمه یافته
114
ths114
An analysis of the preparation course program and its impact on the academic achievement and social
تحلیل برنامه دوره آمادگی و تاثیر آن در پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی شهر اصفهان,
15
jalali
318ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=114&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
سارا پاکاریان
ds
دکتر عزت الله نادری
da
دکتر علی شریعتمداری - دکتر علیرضا کیامنش
خاتمه یافته
115
ths115
رابطه برنامه درسی اجرا شده و برنامه درسی تحقق یافته در درس علوم دوره راهنمایی بر اساس دادگاههای سومین مطالعه بین المللی ریاضیات و علوم و شناسایی و تعیین عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
رابطه برنامه درسی اجرا شده و برنامه درسی تحقق یافته در درس علوم دوره راهنمایی بر اساس دادگاههای سومین مطالعه بین المللی ریاضیات و علوم و شناسایی و تعیین عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
15
jalali
22ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=115&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محمد حسین یارمحمدیان
ds
دکتر علیرضا کیامنش
da
دکتر محمود مهرمحمدی - دکتر عزت الله نادری
خاتمه یافته
116
ths116
Analysison urban society and government relations during Shah Abbas I period (996-1038 AH)
واکاوی مناسبات جامعه شهری و حکومت در عهد شاه عباس اول صفوی (1038-996ه.ق),
15
jalali
568ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=116&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
مریم عابدینی مغانکی
ds
دکتر محمدحسن رازنهان
da
دکتر منصور صفت گل - دکتر سید ابوالفضل رضوی
خاتمه یافته
117
ths117
The police agency in the first Pahlavi era (1302-1320)
نهاد شهربانی در دوره پهلوی اول (1302-1320ه.ش),
15
jalali
463ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=117&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
مهدی اسدی
ds
دکتر فواد پورآرین
da
دکتر حسین آبادیان - دکتر محمدحسن رازنهان
خاتمه یافته