78
ths78
Designing and validating of the higher education curriculum development model for universities in Ir
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه ریزی درسی آموزش عالی برای دانشگاههای ایران,
15
jalali
323ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=78&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
رضا نوروز زاده
ds
دکتر رضامحمودی
da
دکتر عبدالرحیم نوه ابراهیم - دکتر کورش فتحی واجارگاه
خاتمه یافته
79
ths79
explaining and criticizing of Kants vision and providing its educational implications in a peace -
تبیین و نقد دیدگاه های کانت درباره صلح و طرح زمینه های تربیتی آن در برنامه درسی صلح محور,
15
jalali
277ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=79&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
مصطفی قادری
ds
دکتر بهرام محسن پور
da
دکتر میرعبدالحسین نقیب زاده - دکتر محمد عطاران
خاتمه یافته
80
ths80
,Factors effecting quality of instruction in universities and developing an appropriate model for it
تبیین عوامل موثر بر کیفیت آموزش در دانشگاه ها و طراحی الگوی مناسب برای ارزشیابی آن
15
jalali
253ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=80&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
یحیی معروفی
ds
دکتر علیرضا کیامنش
da
دکتر مجید علی عسگری - دکتر محمود مهرمحمدی
خاتمه یافته
81
ths81
Presenting a model for curriculum design in virtual university and comparison of Iranian virtual uni
ارائه الگوی مطلوب طراحی برنامه درسی دانشگاه مجازی و مقایسه طرح برنامه درسی دانشگاه های مجازی ایران با آن الگو,
15
jalali
299ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=81&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
فرهاد سراجی
ds
دکتر محمد عطاران
da
دکتر عزت الله نادری - دکتر مجید علی عسگری
خاتمه یافته
82
ths82
based curriculum development Designing and validating a model of school
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه ریزی درسی مدرسه - محور,
15
jalali
186ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=82&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
موسی پیری
ds
دکتر محمد عطاران
da
دکتر علیرضا کیامنش - دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
خاتمه یافته
83
ths83
A survey on effective factors on experienced curriculum and representing desired mode ; case study I
بررسی عوامل موثر بر برنامه درسی تجربه شده و ارائه الگوی مطلوب ؛ مطالعه موردی درس اندیشه اسلامی دوره کارشناسی دانشگاه علوم انتظامی,
15
jalali
359ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=83&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
علی محبی
ds
دکتر نعمت الله موسی پور
da
دکتر علیرضا کیامنش - دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
خاتمه یافته
84
ths84
ارائه چهارچوب نظری در خصوص سازماندهی محتوای برنامه درسی با تاکید بر برنامه درسی مطالعات اجتماعی
ارائه چهارچوب نظری در خصوص سازماندهی محتوای برنامه درسی با تاکید بر برنامه درسی مطالعات اجتماعی
15
jalali
318ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=84&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
حسن ملکی
ds
دکتر حسین تابان
da
دکتر علی شریعتمداری - دکتر نادرقلی قورچیان
خاتمه یافته
85
ths85
Assessing The curriculum for Tehran nursery school trainers to institutionalize the culture of traf
ارزشیابی برنامه درسی آموزش مربیان مهدهای کودک تهران به منظور فرهنگ سازی ترافیکی کودکان پیش دبستانی و ارائه ملاک ها و ویژگی های برنامه پیشنهادی,
15
jalali
210ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=85&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
سیاوش بهرامی
ds
دکتر عزیزالله تاجیک اسماعیلی
da
دکتر فرخنده مفیدی - دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
خاتمه یافته
86
ths86
Explaining the differences of hidden norms (hidden curriculum) in selecting research supervisors in
تبیین تفاوت هنجارهای پنهان (برنامه درسی پنهان) در انتخاب استاد راهنما در دانشکده های علوم ریاضی و علوم تربیتی,
15
jalali
176ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=86&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
سعید صفایی موحد
ds
دکتر محمد عطاران
da
دکتر محمود مهرمحمدی - دکتر عزیز الله تاجیک اسماعیلی
خاتمه یافته
87
ths87
Curriculum evaluation of the specialized courses at border science (B.A) of I.R.I police university
ارزشیابی برنامه درسی دروس تخصصی دوره کارشناسی رشته مرزی دانشگاه علوم انتظامی در پاسخگویی به نیازهای شغلی دانش آموختگان رشته مرزی,
15
jalali
214ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=87&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
صفر مردی
ds
دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
da
دکتر علیرضا کیامنش - دکتر عفت عباسی
خاتمه یافته
88
ths88
Evaluating the triple-level (intended, implemented and attained) curriculum of M.A. police operatio(
ارزشیابی سطوح سه گانه (قصد شده،اجرا شده و کسب شده) برنامه ی درسی دوره کارشناسی ارشد عملیات انتظامی دانشگاه علوم انتظامی به منظور ارائه الگو (با تاکید بر برنامه دروس تخصصی),
15
jalali
201ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=88&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محمدعلی امیر تقوی
ds
دکتر مجید علی عسگری
da
دکتر نعمت الله موسی پور - دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
خاتمه یافته
89
ths89
,A study of culture of curriculum in E-learning in higher education of Iran and explaining the implic
شناسایی فرهنگ برنامه درسی یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش عالی ایران و تبیین دلالت های آن برای حوزه برنامه درسی
15
jalali
205ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=89&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
مریم لرکیان
ds
دکتر محمد عطاران
da
دکتر مجید علی عسگری - دکتر نعمت الله فاضلی
خاتمه یافته
90
ths90
Designing and validating the curriculum of law courses in MA level for law enforcement major of poli
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی دروس حقوق مقطع کارشناسی رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی,
15
jalali
276ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=90&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محمود رجبی پور
ds
دکتر عزیزالله تاجیک اسماعیلی
da
دکتر علی حسین نجفی ابرندآبادی - دکتر مجید علی عسگری
خاتمه یافته
91
ths91
Design and validate a model curriculum for high school students in extracurricular activities (with (
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی فعالیت های فوق برنامه برای دانش آموزان دوره دبیرستان با تاکید بر آموزش های همگانی ناجا,
15
jalali
264ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=91&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
امیر نادری
ds
دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
da
دکتر حسن رضا زین آبادی - دکتر عزیز الله تاجیک اسماعیلی
خاتمه یافته
92
ths92
Offering a hgh school English curriculum model based on principles and specifications of communicati
ارائه الگوی برنامه درسی زبان انگلیسی دوره متوسطه بر اساس اصول و ویژگی های رویکرد آموزش ارتباطی زبان,
15
jalali
226ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=92&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
خدیجه صفرنواده
ds
دکتر مجید علی عسگری
da
دکتر نعمت الله موسی پور - دکتر محمدرضا عنانی سراب
خاتمه یافته
93
ths93
oriented policing approach Examining on the effectiveness of approved curriculum of law enforcement B.A course based on the ada
بررسی اثربخشی برنامه درسی مصوب دوره کارشناسی انتظامی ، از نظر میزان انطباق عناصر برنامه درسی با وظایف شغلی و رویکرد پلیس جامعه محور,
15
jalali
183ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=93&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
عیسی بختیار
ds
دکتر عفت عباسی
da
دکتر مجید علی عسگری - دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
خاتمه یافته
94
ths94
An autoethnographic study of professional identity formation of a teacher and its implication in tea
مطالعه اتواتنوگرافیک چگونگی شکل گیری هویت حرفه ای معلم و دلالت های ضمنی آن در تربیت معلم,
15
jalali
304ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=94&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
ژیلا حیدری نقدعلی
ds
دکتر محمد عطاران
da
دکتر نعمت الله فاضلی - دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
خاتمه یافته
95
ths95
بررسی نظام برنامه ریزی درسی آموزش عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارائه الگویی برای آن
بررسی نظام برنامه ریزی درسی آموزش عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارائه الگویی برای آن
15
jalali
573ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=95&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
سیاوش خلیلی شورینی
ds
دکتر علی شریعتمداری
da
دکتر مصطفی عسکریان - دکتر بهرام محسن پور
خاتمه یافته
96
ths96
Typologies of high school graduates religious experience and Its degree of correspondence to the i
گونه شناسی تجارب دینی دانش آموختگان دبیرستانی و میزان انطباق آن با اهداف اعتقادی نظام آموزشی ایران,
15
jalali
242ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=96&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
بهارک اعظمی
ds
دکتر نعمت الله موسی پور
da
دکتر خسرو باقری - دکتر مجید علی عسگری
خاتمه یافته
97
ths97
Evaluation of interdisciplinary curricula of humanities in higher education of Iran
ارزشیابی برنامه های درسی میان رشته ای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران,
15
jalali
207ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=97&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
سولماز نورآبادی
ds
دکتر مجید علی عسگری - دکتر نعمت الله موسی پور
da
دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
خاتمه یافته