مشاهده پایان‌نامه

شناسه پایان‌نامه ‭1800,/340,ET
كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی KHU
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی دانشگاه خوارزمی
عنوان انگلیسی The effect of dynamic assessment on acquisition of congruent and non-congruent collocations among Iranian pre-intermediate EFL learners
عنوان فارسی ت‍اث‍ی‍ر ارزی‍اب‍ی‌ پ‍وی‍ا ب‍ر ف‍راگ‍ی‍ری‌ ک‍ال‍وک‍ی‍ش‍ن‌ ه‍ای‌ م‍ت‍ج‍ان‍س‌ و ن‍ام‍ت‍ج‍ان‍س‌ در ب‍ی‍ن‌ زب‍ان‌ آم‍وزان‌ ای‍ران‍ی‌ س‍طح‌ پ‍ی‍ش‌ م‍ت‍وس‍طه‌
سال تحصیلی 2016
تاریخ آغاز
تاریخ پایان
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز
شماره بازیابی irandoc
زبان فارسی
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
تعداد صفحات 99p
مشخصات ظاهری
مندرجات
نشانی وب
بودجه تخصیصی (ریال)
موضوع اصلی
رعایت سرعنوان‌های موضوعی پزشکی بله
چکیده پایان‌نامه به انگلیسی
چکیده پایان‌نامه به فارسی
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به فارسی
پدیدآورنده Eskandari, Raziyeh
استاد راهنما Dr. Seyed Mohammad Reza Hashemi
استاد مشاور Dr. Mohammad Nabi Karimi
استاد(ان) داور
چکیده بازنگری شده به انگلیسی
چکیده بازنگری شده به فارسی
واژه‌های کلیدی بازنگری شده به انگلیسی
واژه‌های کلیدی بازنگری شده به فارسی
سایر توضیحات به فارسی
سایر توضیحات به انگلیسی
دفعات مشاهده 169 بار
برگشت به فهرست