|
شناسه پایاننامه |
1800,/302,ET |
كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی |
KHU |
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی |
دانشگاه خوارزمی |
عنوان انگلیسی |
Exploring Iranian EFL teachers' declarative and procedural teacher lnguage awareness; the case of teachers with and without an ELT-related degree |
عنوان فارسی |
بررسی آگاهی زبانی خودآگاهانه و در عمل معلمان زبان انگلیسی؛ مورد مطالعه: معلمان با و بدون مدرک تدریس زبان انگلیسی |
سال تحصیلی |
2015 |
تاریخ آغاز |
|
تاریخ پایان |
|
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز |
|
شماره بازیابی irandoc |
|
زبان |
فارسی |
رشته تحصیلی |
|
مقطع تحصیلی |
|
تعداد صفحات |
177p |
مشخصات ظاهری |
|
مندرجات |
|
نشانی وب |
|
بودجه تخصیصی (ریال) |
|
موضوع اصلی |
|
رعایت سرعنوانهای موضوعی پزشکی |
بله |
چکیده پایاننامه به انگلیسی |
|
چکیده پایاننامه به فارسی |
|
واژههای کلیدی به انگلیسی |
|
واژههای کلیدی به فارسی |
|
پدیدآورنده |
Badali, Saeed |
استاد راهنما |
Dr. Mahmoudreza Atai |
استاد مشاور |
Dr. Mahvash Gholami |
استاد(ان) داور |
|
چکیده بازنگری شده به انگلیسی |
|
چکیده بازنگری شده به فارسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به انگلیسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به فارسی |
|
سایر توضیحات به فارسی |
|
سایر توضیحات به انگلیسی |
|
دفعات مشاهده |
101 بار |
برگشت به فهرست
|