مشاهده پایان‌نامه

شناسه پایان‌نامه ‭1800,/254,ET
كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی KHU
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی دانشگاه خوارزمی
عنوان انگلیسی The effect of semantic and literal translation methods versus writing tasks on vocabulary learning skill of students in english institutes in Iran
عنوان فارسی ت‍اث‍ی‍ر روش‌ ه‍ای‌ م‍ع‍ن‍ای‍ی‌ و ت‍ح‍ت‌ ال‍ف‍ظی‌ ت‍رج‍م‍ه‌ در م‍ق‍ای‍س‍ه‌ ب‍ا ت‍ک‍ال‍ی‍ف‌ ن‍وش‍ت‍اری‌ ب‍ر م‍ه‍ارت‌ ی‍ادگ‍ی‍ری‌ واژگ‍ان‌ دان‍ش‌ آم‍وزان‌ در آم‍وزش‍گ‍اه‌ ه‍ای‌ زب‍ان‌ در ای‍ران‌
سال تحصیلی 2014
تاریخ آغاز
تاریخ پایان
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز
شماره بازیابی irandoc
زبان فارسی
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
تعداد صفحات 130p
مشخصات ظاهری
مندرجات
نشانی وب
بودجه تخصیصی (ریال)
موضوع اصلی
رعایت سرعنوان‌های موضوعی پزشکی بله
چکیده پایان‌نامه به انگلیسی
چکیده پایان‌نامه به فارسی
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به فارسی
پدیدآورنده Ghorbani,Vahid
استاد راهنما Dr. Mahvash Gholami
استاد مشاور Dr. Mohammad Nabi Karimi
استاد(ان) داور
چکیده بازنگری شده به انگلیسی
چکیده بازنگری شده به فارسی
واژه‌های کلیدی بازنگری شده به انگلیسی
واژه‌های کلیدی بازنگری شده به فارسی
سایر توضیحات به فارسی
سایر توضیحات به انگلیسی
دفعات مشاهده 72 بار
برگشت به فهرست