|
شناسه پایاننامه |
1800,/249,ET |
كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی |
KHU |
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی |
دانشگاه خوارزمی |
عنوان انگلیسی |
On the relationship among Iranian EFL learners' emotional intelligence levels, critical thinking ability, L2 vocabulary knowledge, and their use of L2 vocabulary learning strategies |
عنوان فارسی |
بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و تفکر انتقادی با میزان دانش لغت زبان دوم و نیز استفاده از استراتژی های یادگیری لغت زبان دوم در بین زبان آموزان سطح پیشرفته زبان انگلیسی در ایران |
سال تحصیلی |
2014 |
تاریخ آغاز |
|
تاریخ پایان |
|
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز |
|
شماره بازیابی irandoc |
|
زبان |
فارسی |
رشته تحصیلی |
|
مقطع تحصیلی |
|
تعداد صفحات |
98p |
مشخصات ظاهری |
|
مندرجات |
|
نشانی وب |
|
بودجه تخصیصی (ریال) |
|
موضوع اصلی |
|
رعایت سرعنوانهای موضوعی پزشکی |
بله |
چکیده پایاننامه به انگلیسی |
|
چکیده پایاننامه به فارسی |
|
واژههای کلیدی به انگلیسی |
|
واژههای کلیدی به فارسی |
|
پدیدآورنده |
Sarbaz fard,Mehran |
استاد راهنما |
Dr. Mohammad Nabi karimi |
استاد مشاور |
Dr. Seyed Mohammad Reza Hashemi |
استاد(ان) داور |
|
چکیده بازنگری شده به انگلیسی |
|
چکیده بازنگری شده به فارسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به انگلیسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به فارسی |
|
سایر توضیحات به فارسی |
|
سایر توضیحات به انگلیسی |
|
دفعات مشاهده |
41 بار |
برگشت به فهرست
|