مشاهده پایان‌نامه

شناسه پایان‌نامه ‭1800,/249,ET
كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی KHU
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی دانشگاه خوارزمی
عنوان انگلیسی On the relationship among Iranian EFL learners' emotional intelligence levels, critical thinking ability, L2 vocabulary knowledge, and their use of L2 vocabulary learning strategies
عنوان فارسی ب‍ررس‍ی‌ راب‍طه‌ ی‌ ب‍ی‍ن‌ ه‍وش‌ ه‍ی‍ج‍ان‍ی‌ و ت‍ف‍ک‍ر ان‍ت‍ق‍ادی‌ ب‍ا م‍ی‍زان‌ دان‍ش‌ ل‍غ‍ت‌ زب‍ان‌ دوم‌ و ن‍ی‍ز اس‍ت‍ف‍اده‌ از اس‍ت‍رات‍ژی‌ ه‍ای‌ ی‍ادگ‍ی‍ری‌ ل‍غ‍ت‌ زب‍ان‌ دوم‌ در ب‍ی‍ن‌ زب‍ان‌ آم‍وزان‌ س‍طح‌ پ‍ی‍ش‍رف‍ت‍ه‌ زب‍ان‌ ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ در ای‍ران‌
سال تحصیلی 2014
تاریخ آغاز
تاریخ پایان
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز
شماره بازیابی irandoc
زبان فارسی
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
تعداد صفحات 98p
مشخصات ظاهری
مندرجات
نشانی وب
بودجه تخصیصی (ریال)
موضوع اصلی
رعایت سرعنوان‌های موضوعی پزشکی بله
چکیده پایان‌نامه به انگلیسی
چکیده پایان‌نامه به فارسی
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به فارسی
پدیدآورنده Sarbaz fard,Mehran
استاد راهنما Dr. Mohammad Nabi karimi
استاد مشاور Dr. Seyed Mohammad Reza Hashemi
استاد(ان) داور
چکیده بازنگری شده به انگلیسی
چکیده بازنگری شده به فارسی
واژه‌های کلیدی بازنگری شده به انگلیسی
واژه‌های کلیدی بازنگری شده به فارسی
سایر توضیحات به فارسی
سایر توضیحات به انگلیسی
دفعات مشاهده 41 بار
برگشت به فهرست